måndag 9 mars 2015

Tänk att få ha så många Gull i sitt liv 3 Gulltuppar 2 Gullhönor och deras förlagor ( läs föräldrar ) som var mina Tre första Gull ( dessa tre tillförde de tre som skulle vara delaktiga i att jag berikades med 5 nya Gull i mitt liv )
Lyckligt lottad, högsta vinst , första pris, bäst på alla vis, ger livet extra glans, otrolig chans, att få uppleva underbara dagar, många kramar ... tack för det, att jag fick det vackraste jag vet, underbar rikedom, tiden aldrig riktigt tom, fylls av glädje och lyckliga tankar ,hjärtat ivrigt bankar, för livets mening, familjeförgrening, ger allra skönaste lening, utan försening ... 
Även en särbo så fin, med positiviteten sin, gör lyckan lättare till min

Tre hjärtan för livet före under och efter

Önskar nu Alla en härligt lycklig stund följd av en God Natt med Skön Sömn och Vackra drömmar för att vakna Pigg o Glad redo att ta sig an ännu en Morgondag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar