söndag 13 september 2015

Sådär då ropa man hej ! för fort ... trodde bilen skulle nöja sig med att bli tillfixad för futtiga 437 kr...  för att straffa mig för detta stanna den helt idag  ... helt tyst o rör sig inte en cm om jag rör på ratten och lägger i växeln ... fast att sonen tålmodigt laddat den lilla raringens batteri en god stund, ivrigt påhejad av mig , med hopp om att den bara behövde lite el ... men ack vad vi bedrog oss ... undergången är nära ... ekonomin blir säkert så mycket undergrävd som jag befarade från början ... ack och ve för problem av stora mått , att jag inte bara kan nöja mig med bostad och mat ,tänk att jag måste vilja ha ett fungerande fordon med ... stort hopp för min cykels framtida framfart , i väntan på ??? tillåter mig att framföra en hel hop kraftuttryck och ilskeutrop över bilens svek ... f.n  h.....s s...n j....r och lite ännu fulare med kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar